Re: Jaki cooler do durona 1300 ? HELP

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:16:56 MET

> ostatnio skladalem kompa z duronem 1,3 Morgan i temp max to ok 40 stopni,

TEN POMIAR BYŁ DOKONYWANY
W BIOSIE ? - czy w Windowsie ?
u mnie po uruchomieniu w Biosie też wskazuje 40 stopni.
Po załadowaniu Windowsa i rozpoczęciu pracy -
ot zwykłe pisanie maila przy słuchaniu muzyczki MP3
wzrasta stopniowo do 65 i potem tak sie utrzymuje.

> cooler to titan D5TB, jeszcze go zwolnilem dajac napiecie 7V, bo byl
troszke
> za glosny.
> Proponuje zainwestowac ok 40 PLN w jakis wiekszy cooler firmy titan, jesli
> temp bedzie ok to zmniejszyc mu obroty a powinno byc sporo ciszej a
niewiele
> cieplej.

Ogólnie przy wyborze wentylatora czym najlepiej się
kierować ?
- rozmiarem radiatora ? - im większy tym lepiej
- prędkością obrotową ?
- innymi bajerami - np. srebrne pokrycie ?

Czy Athlony XP też się tak grzeją ?

Dzięki
Pozdrowionka
d_r