Jaka wydajna drukarka laserowa?

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 22:57:49 MET

witam,

poszukuje drukarki laserowej, przegladajac archiwum natknalem
sie na pozytywne opinie o OKI 14e, jednak wydajnosc z jednego
cardridge'a jest tam dla mnie za mala... Poszukuje takiej
drukarki, zeby mozna bylo wydrukowac z jednego tonera ok 5000
stron i wiecej. Najlepiej, zeby mozna bylo uzywac tonerow
zamiennych/regenerowanych. Drukarka musi byc szybka - 14
str/min, to minimum. Moze byc uzywana, aczkolwiek chyba
sklanialbym sie bardziej w strone nowej... Przegladajac strony
sklepow internetowych i cenniki zorientowalem sie, ze ponizej
2000 zl to raczej trudno bedzie zejsc...

Jednak koszt eksploatacji jest dla mnie najwazniejszy, zaraz
pozniej predkosc druku. No i solidnosc wykonania - dobrze by
bylo, zeby drukarka za kupe kasy nie rozsypala sie zaraz po
uplywie terminu gwarancji....

Aha - drukowanie z windowsa - port USB *bardzo* mile widziany...

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta.onet.pl |