dysk FAT 32 i podlonczony do niego NTSF

Autor: Master (obcy1111_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:56:35 MET

Witam

Jest sobie komputer z dyskiem twardym: WDC 80GB podzielony na 5 partycji w
systemie plikow NTSF.
Do tegoz komputera podlonczylem 2GB dysk Samsunga w systemie plikow FAT 32.
Co sie stalo?
nie chcial mi sie zalonczyc system ( win 2000 ) dochodzilo do okienka z
logiem windowsa i tam sie zatrzymywalo.
dodam ze po odpieciu dysku dopiero za 7 razem sie zalonczyl windows.

Mozecie mi wytlumaczyc gdzie tkwi blad i co mam zrobic aby moc odczytac i
skopiowac sobie zawartosc tego samsunga?

dzieki za pomoc
pozdrawiam
'master'