Re: CPU Stability Test...

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:37:55 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Że nie zgłosi żadnych błędów, nie walnie niebieskim ekranem
> ani się nie zawiesi. Powinien być w stanie co najmniej całą
> dobę bez przerwy być w stanie pracować (krótsze testy mają
> mierny sens).
Dobra to ja mam takie coś, program chodzi przez dwie godziny i nic się nie
dzieje. jednocześnie włączony program który pokazuje temperaturę procesora.
Temperatura nie przekracza 40 stopni. (procesor celeron 633 @ 950) ale jak
wciskam "stop" program nie kończy cały czas zostaje mu jedna wiązka
(Thread), lub właściwie wątek co kolwiek to znaczy. Ale nie zawsze i nie
zależy to od czasu jaki upłynął od uruchomienia. Co to znaczy??
Pozdrawiam

--
  motto
ps. jutro albo pojutrze odpale test na 24h.