Co kupic??

Autor: wezt (makus_at_pf.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 20:52:02 MET

Obecnie mam Athlon 1200 na Asus KT133a oraz 512MB SDRAM.
Chcialbym unowoczesnic te elementy za nieduza kwote.
Czy warto zmienic ten zestaw na plyte z nForce2 i np A2200+ z 512Mb 333 czy
tez wymienic sam procek w obecnym zestawie.
A moze poczekac z wymiana i kupic na jesieni Athlona64.
Obecnie mam R9000Pro i chcialbym pograc w obecne i niedlugo majace sie
ukazac gierki kosztem inwestycjii malej kasy.Czekam na uwagi.Pozdrawiam