DELL komputer

Autor: sekar (sekar_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 20:55:21 MET

mam pytanie ale raczej do uzytkownikow kompow DELL
czy moze ktos powiedziec w jaki sposob wejsc do BIOS-u - w/w kompa m-ki
DELL - P90,16MB RAM itd - kupilem ta staroc do pisania, ale kilka ustawien
sie nie zgadza - ktos wyjąl karte sieciowa i denerwuje mnie wlaczanie
stacji dyskietek na wejsciu - jest jakis uniweralny sposób (bo del lub esc
nie dzialaja)...z gory dzieki
aha, potrzebuje uniwersalne haslo do BIOS-u Award-a, do AMI bylo kiedys -
ami i dzialalo...
Pozdro dla grupy!