Re: jak zasilic notebooka zwyklymi akumulatorkami?

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 20:40:05 MET

Uzytkownik "Wlad" <wladko_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Witam i o pomoc prosze
> - zastanawiam sie czy mozna zasilic notebooka jakims sprytnie
> skonstruowanym zestawem najzwyklejszych akumulatokow - blokowych, tych
> okraglych grubych czy jakiekolwiek odpowiednie.
> Czy to w ogole mozliwe?
> A moze istnieja juz gotowe urzadzenia do tego celu?
>
> duzo i dlugo podrozuje i chcialoby sie popracowac na notebooku dluzej
> niz kilknascie minut. ;-(
>
> prosibym, jesli ktos jest w temacie - o pomocne sugestie
> wlad

Zawsze mozna podalczyc zasilacz, czy to do 220V, czy do gniazdka od
zapalniczki. NA gieldzie fotograficznej widzialem "Zasilacz na baterie"
podpinany do paska, podlacza sie jak ten sieciowy zasilacz i mozna uzywac
aparatu o wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dluzej, bardzo
mozliwe ze cos takiego istnieje rowniez do laptopa (choc nie wiem, nie
jestem obeznany w tym temacie)