Re: ECS dobre??????????

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 20:00:51 MET

ggs wrote:

> Zwroccie uwage , ze wszelakie problemy w 99% dotycza trojki zwanej
> ECS+VIA+AMD (trzy po trzy - czy to przypadek? : ))

Ja bym powiedzial, ze raczej ECS+SiS, bo akurat np taka K7VZA byla bardzo
udana konstrukacja na kt133a. Wic jak widzisz Twoja teroia spiskowa jest
bardzo marna...

> Natomiast co do procow Intela jest to niemal nie spotykane .. i

Malo widzales.

> niniejszym polecam P6IPAT (na i815EP-T) :o)))

LOL
A po co pakowac sie w kompletnie nie rozwojowa platforme? :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"