Re: P120 i problemy z instalacja i uruchamianiem

Autor: wuj (wujko_at_interia.pl_remove_)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 19:38:16 MET

> Co ty chrzanisz koles. P120 to chodza bez zadnych wiatrakow. Widac ze
jestes
> mlodziak.

dobra cwaniaczku, nic nie pomogłes a tylko sie skompromitowałes
ten własnie ma wiatrak , dla przykładu inny mój P166MMX ma sam radiator
cos mi kumpel wspominał ze trzeba dopisac do pliku startowego (autoexec.bat)
jakas sciazke do sterowników dla cd-ka i bedzie wtedy widoczny
ale to tez jest sprzeczne bo przy pierwszym uruchamianiu nie załaduje sobie
sterownika a juz wtedy woła o płyte z windowsem, wspominał ze tak maja stare
kompy
pozdrawiam
 Ł.