Re: VHS --> CD

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 19:06:38 MET

Pisz jaśniej.
Czy masz kartę graficzną VIVO????
Zwykłe karty graficzne mają TYLKO wyjście z komputera na telewizor (lub inne
podobne urządzenie).
Zakładam, że masz VIVO.
Możliwości połączenia zależą od tego jakie gniazda są dostępne. Od strony
telewizora (magnetowidu) dobrze jest stosować EURO, od strony komputera
raczej S-Video.
Stosowanie przejściówki chinch - S-Video innej niż dołączona do karty
graficznej daje zwykle obraz cz-b
Poza tym kable wysokiej jakości.
Józef