Re: Drukarka HP z czarnym tuszem nie drukuje

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 18:46:12 MET

Dnia Mon, 17 Feb 2003 23:05:00 +0100 Speedy w wiadomości
<b2rmae$95s$1_at_nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

>Mozesz sobie zaznaczac co chcesz, drukarka i tak ma to w d... .Mam podobny
>problem z HP845. Jesli wybierzesz jakość druku "najlepsza" i/albo foto
>papier w opcji nosnika to mimo wszelkich ustawien drukarka bedzie sie
>starała wydrukowac odcienie szarości kolorowym atramentem co przy jego braku
>jest wysoce nieskuteczne. Owszem w opcji Normal drukule czarno-biale foty
>OK, samym czarnym, tylko ze z niezbyt dobrą jakością.
>Ze wstydem przyznam ze jak dotąd nie znalazlem rozwiazania tego problemu.
>Zazwyczaj zaciskam zeby i kupuje po jakims czasie kolorowy atrament.

Spróbuj pobawić się konfiguracją serwisową, są tam opcje do drukowania
w czerni odcieni szarosci. Wchodzi się do nich przez ctrl+dwuklik na
logo HP obecne w prawym górnym rogu oknia Informacje w Asystencie
Drukarki. Tylko nie wiem czy to zadziała w tych trzycyfrowych
drukarkach HP :)

pozdro

--
KRiZBi