Bardzo dziwny problem z pamięcią DDR???

Autor: Jakub Peter (jakubpeter_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 18:03:44 MET

Już raz pisałem o problemach z pamięcią. Kupiłem DDR 256MB 266 "ELIXIR", do
tego Duron 1200, płyta główna ECS K7S6A SiS745. Po złorzeniu występuje błąd
parzystosći sygnalizowany przez PCspiker (jeden długi i dwa krótkie)
oznaczający błąd parzystości lub modułu RAM. Pomyślałem pewnie pamięć.

Porzyczyłem innej firmy DDRa o tych samych parametrach i komputer działał.
Sprawdziłem czy elixirowi się nie poprawiło, niestety na każdym banku nic.
Dociskałem przewody czytałem instrukcję... nic. Oddałem pamięć. Stwierdzili że
jest sprawna. No to oddałem płytę główną wraz z DDRem... O dziwo im działa!!!

No teraz to ja nic nie rozumię. Fakt, że serwis mógł mnie oszukać, byłby nie
do przyjęcia (jak ta tak dużą firmę). Powiedziano mi, że to może być ZASILACZ
(obudowa modecom Platinium). Ja nie mam pojęcia co może być, jeszcze nie tak?
Wychodzę na idiotę w serwisie. Czy może to być problem z prądem w
mieszkaniu??? Pytanie dziwne ale nic innego mi nie przychodzi na myśl.

Pozdrawiam

Jakub