problem z grafika w xp

Autor: Tomek (txc_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 17:27:27 MET

Witam

Mam taka konfiguracje kompa duron 800 + geforce 4 mx 400 +256 MB RAM .
Ostatnio zainstalowalem win xp profesional + najnowsze detonatory + dx9.0
.Na poczatku wszystko bylo ok , jednak teraz co jakis czas komputer
uruchamia sie w rozdzielczosci 800x600 przy jakosci kolorow 4 bity i NIE MA
mozliwosci zmiany na wyzsza ... Chcialem zazaczyc ze wtedy system widzi moja
karte prawidlowo i jest to dla mnie tym bardziej niezrozumiale .. Co moze
byc tego przyczyna . prosze o pomoc!!!