Re: problemy (?) z jakoscia obrazu...

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 17:01:33 MET

Sander claimed:
> A szkoda, bo następna moja grafa to będzie coś ze stajni ATI :)

Ok, to czytaj dużo, dużo recenzji. Sapphire i Hercules to mocne karty jeśli
chodzi o jakość. Inne mogą im dorównywać ale i dawać gorszy wynik. Czasem
producent zrobi coś niezłego na jednym chipie a na innym kompletny szajs.
Albo ma dwie-trzy wersje tego samego chipu i jedne są do niczego a inne
świetne.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]