Re: GF4Ti Asus/Gainward/Leadtek/MSI - jakosc obrazu

Autor: Andrzej (andych_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 16:34:30 MET

> Właśnie z takim się morduję....
> Leadtek odpisał, że należy wgrać najnowsze stery... ciekawe
> co mają do jakości obrazu.
> W sklepie mówią, że mi wymienią ewnetualnie na inną, może na
> Gainwarda.... porażka.

A ja wlasnie odebralem karte z reklamacji i niestety nic sie nie zmienilo
wystepuja dokladnie te same efekty.
Nie bede ich opisywal na nowo, wkleje informacje jaka dolaczylem odsylajac
karte do serwisu.

Występuje migotanie pikseli na całej powierzchni, czasami tworząc marmurkowe
wzory przechodzące przez cały ekran. Efekt nie widoczny w kolorze biały i
czarnych, bardzo uciążliwy w średnich tonacjach np. standardowy kolor
pulpitu w Windows98. Błąd nasila się wraz ze wzrostem rozdzielczości ekranu
niezależnie od parametrów odświeżania.
Sprawdzane sterowniki z płyty, oraz oba dostępne na stronie Leadteka,
zarówno z DirectX8,1 i 9,0. System instalowany od podstaw.
Skontrolowałem dokładnie napięcie 3,3V na zasilaczu (300W) i wszystko OK.
zarówno w biosie płyty jak i programie kontrolnym zawartym w sterowniku
karty wynik 3,344V.
Na koniec niespodzianka, na wyjściu DVI przez przejściówkę obraz może nie
idealny ale zadowalający, przynajmniej nie występuje to migotanie.

Takie info dostal serwis i dokladnie to samo jest na nowej karcie :(((
Na dodatek dystrybutor nie chce wyminienic za doplata na podobna ASUSa,
chociaz ma nieprzyzwoicie drogie te ASUSy to i tak wolal bym doplacic i miec
swiety spokoj.

Andy