Wypalanie plyt CD pod windowsem xp

Autor: Krzysztof (amron_at_gazeta.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 16:15:23 MET

Mam problemy z nagrywaniem plyt pod windowsem xp pro. Niech ktos mi
wyjasni dlaczego Nero swietnie pracuje przed instalacja service packa,
a po instalacji tegoz wynalazku ma juz duze problemu z uruchomieniem
sie. Dlaczego np. Clone CD dziala O.K., a Roxio Easy Cd Creator juz ma
problemy z instalacjš. Po wielu probach i zaleceniach zawartych na
stronach producenta udalo mi sie go zainstalowac i uruchomic, ale Nero
juz kompletnie nie dziala. Instalowalem ASPI w wersji 4.71.
Przez te problemy juz kilkakrotnie reinstalowalem windowsa i zawsze
efekt jest ten sam. Dlaczego Nero nie dziala. Pisalem do serwisu Nero
ale odpowiedzieli mi tylko aby wykonac update. Nic to nie dalo.
Moze ktos zna rozwiazanie tej ciekawostki z zycia mikrosoftu ?
Dlaczego jestem skazany na Roxio ?