Re: oplacalnosc zakupu

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 16:03:34 MET

Użytkownik <tomnat_at_zagan.uni.cc> napisał w wiadomoœci

> A da sie na niej wycisnac FSB=166? Np. w celu instalacji procesorow
> BARTON? I jakie przy tym jest taktowanie pamieci?

Rozmawialem prywatnie z jednym uzytkownikiem tej plytki. Tu masz tresc
mojego pytania

Czy probowales moze poscic swoj procesor na FSB 166? Jesli tak to jak
ustawiles ta czestotliwosc? Czy ta plyta ma dzielnik 1/5? Jaki masz nr PCB?

A tu odpowiedz na nie

Witam, tak w sumie to nie wiem jaki mam numer PCB. Na płycie jest napisane
2.0, ale już zbyt długo jš mam żeby to było możliwe. Na FSB 166 można jš
puszczać bez problemu. Ustaw w biosie wszystko na default, powyłšczaj
dodatki, FSB na 166, a dzielnik 1/5 sam wtedy zaskoczy, procek mi wstaje
przy 12,5 x 166. Lecz niesety wywala mi się Windows po kilku minutach pracy,
ale u mnie to wina pamięci(najprawdopodobiej) Seitec bo kiedyœ je za ostro
traktowałem(chodziły na 384 przy CL 2).

Miłej zabawy!!!

--
BQB