Re: Jaka drukarke mi polecacie kupic ?

Autor: anshar_at_op.pl
Data: Wed 19 Feb 2003 - 15:52:37 MET

> Bardzo fajna drukarka. Sam się pół roku temu zastanawiałem,
> czy ją nie kupić. Ale zdecydowałem się na HP 960.
> Bo 5550 nie ma własnego CPU, tak pozatym jest jak najbardziej OK :)

A jakie sa minusy nieposiadania CPU? Slyszalem gdzies ze pod dosem nie moze
drukowac, ale to akurat mi nie potrzebne.

Czy roznica drukowania HP 3820 a 5555 jest az tak drastyczna?
A HP 3820 ma cpu?

Heh duzo tych pytan, ale malo wiem o drukarkach. A interesuje mnie ten sam
temat co autorke, czyli ktora drukarke wybrac.

A.