Re: BSOD-y przy kopiowaniu danych z CD?

Autor: no_spam (nova69_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 15:32:16 MET

Marcin wrote:

> Czy mozecie mnie naprowadzic gdzie mozna szukac przyczyny blue screenow,
> ktore pojawiaja sie !zawsze! przy kopiowaniu duzych ilosci danych z
> CD-ROM-a.
> Nie ma problemow przy kopiowniu pomiedzy partycjami czy nagrywaniu CD-R(W).
> Wymienialem juz tasmy do dysku i CD, wymienialem CD-ROM-a, pamiec, grafike,
> zmienialem dysk z CD na kontrolerach i niestety nic nie pomaga. Naped CD to
> 48x CDRW LG, plyta glowna kompa to MSI KT400, procek Athlon 1700XP. Problem
> pojawia sie zarowno na Windowsie jak i na Linuksie (probelmy z odczytem
> [...]

Jak takie cóś się robiło u znajomego (tyle ze na CD LG 48x) to długo
zachodziłem w głowę co może być przyczyną, aż pewnego razu, dla
eksperymenty wyłączyłem dma w biose i windowsach i bsody sobie poszły.
Może poszły szukac innych towarzyszy do popijawy, jak DMA wywalili z
baru? Ale działało.

pozdro
Kubek