Re: Frittz Card PCI + Windows XP

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 14:42:00 MET

eLJot wrote:

> Dla Ciebi może i HORROR, ale sam jestem użytkownikiem ww. karty i
> znam również wielu zadowolonych zwłaszcz z modułu FRITZ! web; wiecej
> na pl.misc.telefonia.isdn

Nie watpie w to, ze to dobra karta. Pod win9x dziala bez zadnych
problemow. Sama instalacja tez calkiem fajna bo nie tak jak w wielu
przypadkach instalator instaluje kupe zazwyczaj nie potrzebnego softu nic
nie mowiac :) A horror to tylko moja mala przygoda z ta karta i win2k :)
Moze wydali nowsze stery pod win2k albo jest jakas sztuczka ktorej ja nie
odkrylem :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"