Re: Przewody/taśmy do HDD

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 13:52:07 MET

Użytkownik "Piotr Jęczkowiak" <qazarek_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2vk3m$66$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> W necie czytałem takowe testy na porównanaie osiągów tych kabli , ale
> głównie chodzi o patent lepszej wentylacji w obudowie .

Oczywiście, że tak. Okrągłe są mniej "przestrzenno-żerne",
a co za tym idzie jest lepsza cyrkulacja powietrza w obudowie.

--
Andy_K.
"Jeżeliby nie było kobiet, to człowiek udomowiłby sobie jakieś inne zwierzątko."