Jaka plyta i grafika .

Autor: Dr_Fatum (Dr_Fatum_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 14:01:28 MET

Witam .

Jaka zaproponowalibyscie plyte gl i grafike do ponizszego zestawu .

proek - celeron 1,8 ghz
dysk - segate bar iv 60 gb
ram - 256 mb ( 333 )

Interesuje mnie plyta gl bez zintegr. karty sieciowej , z agp x 8 , fsb
533/400 mhz , ata 133 , bez dodatkowych zlacz na "sledziach" . Plyta w cenie
do 550 zl .

Grafika - szybka , tyko do gier , z tv out , bez zlacza div . Cena do 550
zl.

Odnosnie plyty gl , to zastanawialem sie nad VIA P4PB 400-FL : chipset via
p4x400 , 533/400 mhz fsb , ddr 400/333 , ata 133 , agp x8 , usb 2.0 ,
dwiekowka i sieciowka na pokladzie .
Nie pasuje mi tylko ta sieciowka i dodatkowe zlacza na "sledzich" . Poz tym
wszystko ok. Plyta ma duze mozliwosci rozbudowy .
Nie znam ceny . Moze ktos z grupowiczow wie ile kosztuje ?

Dzieki , pozdrawiam .