Re: komp za 2000zl na intelu

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 12:37:36 MET

On Tue, 18 Feb 2003, Yac wrote:

> na Intelu ponieważ z AMD mam złe doświadczenia u znajomych. Skoleji
> Intelowcy takowych nie miwają-mam na myśli stabilność i nagłe zwisy.
> Al jeśli masz dobrą propozycję na AMD to chętnie się z nią zapoznam.

Mam takie i takie: zwisy i pady ma slaby sprzet, zle zlozony,
wadliwy lub niekompatybilny, ze zlymi sterownikami. Choc bywa
ze jakis program ma bledy (np. DirectX 8 mial taki) powodujace
wybiorczo zle dzialanie tylko na Athlonie, to bywa i tak, ze
program bedzie wieszal sie tylko na zaplombowanym genuine IBM PC.

Radzilbym ci Athlona i plyte glowna z "rajdem" (ktory ci bedzie
potrzebny z powodu dodatkowych kanalow IDE - a nie jako RAID).
I nie kupuj tam gdzie koledzy - sam widzisz, ze ich troche nabito
w butelke.