Re: Problem z baaardzo starą płytą

Autor: Jakub Zysnarski (jaqbek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 12:15:57 MET

Użytkownik "Txx" <Txx_at_wybitnie.spamerska.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2vnmo$vfn$1_at_portraits.wsisiz.edu.pl...

> Ostatnio u znajomego (plyta nawet nie wiem jaka z AMD 266Mhz) tez szukalem
> baterii i znalazlem ja przylutowana do kosci BIOS gdzie calosc byla ukryta
> pod plastikowa puszka.

> Obiawy byly dokladnie takie same, wymien baterie jak juz uda Ci sie ja
> zlokalizowac, powinno byc ok.

Jest układ DALLAS - taka mała, czarna kostka. Oprócz tego jest miejsce,
które wygląda na miejsce do przylutowania złącza dla płaskiej bateryjki. Czy
jak tam przylutuję taki koszyczek, to działać będzie?