Czy dobrze myśle?

Autor: Acid Rain (acid_rain_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 12:05:40 MET

1. Włączyłem komputer - obraz na monitorze jakiś taki zielony (brak wogóle
niebieskiego).
2. Podłączyłem telewizor do TV-Out karty graficznej (GeForce2 MX400) -
pojawiły się zakłócenia i zniekształcenia obrazu.
3. Wyłączyłem komputer i włączyłem jeszcze raz - nic się nie dzieje, tylko
dioda Power i HDD się świeci. Komputer nie "pika", klawiatura nie reaguje.
4. Wyjąłem GeForce-a i włączyłem komputer - komputer "pika", klawiatura
reaguje (NumLock, CapsLock, Alt-Ctrl-Del).

Wniosek:
Padła karta graficzna.

Czy dobrze myśle??? (Nie mam drugiej, żeby sprawdzić)

-=aciDRain=-