cos nie tak z dvd

Autor: aprzycho_at_web.de
Data: Wed 19 Feb 2003 - 11:39:25 MET

Czesc,
Mam maly problem z moim DVD, Nie czyta mi zadnych plytek , wczesniej czasami
udalo mu sie cos przeczytac. Probuje kilka razy i nic. Nie wiem gdzie lezy
problem. Podejrzewam ze soczewka moze byc przykurzona. Teraz pytanie czy ktos
moze mi poradzic co w takim przypadku zrobic. Czy czyscic na wlasna reke
(ewentualnie jak to robic zeby nie uszkodzic) czy lepiej oddac do jakiegos
fachowca. A moze istnieja jakies specjalne plytki czyszczace.

co radzicie
dzieki