Re: co sądzicie o tym zestawie

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 11:16:05 MET

On Wed, 19 Feb 2003 10:25:54 +0100, Jakub Zysnarski wrote:

> 1. Programowanie, bazy danych, PHP, byc może budowa i testowanie serwisów
> internetowych
> 2. Praca biurowa (Office)
> 3. Gry, multimedia
> 4. Grafika

> To mniej więcej w tej kolejności. Generalnie, przynajmniej teoretycznie,
> bardziej do pracy niz zabawy. Rozrywka w stylu DOOM III, wyciskająca "siódme
> poty" z karty graficznej, mnie nie rajcuje

Jeśli zajmujesz się bazami danych i grafiką, to 256 MB to zbyt mało -
dołóż drugie tyle. Dalej - GF3 Ti - niezła karta dla gracza, ale do
pracy lepszy byłby Radeon Szafir, choćby 9000 (o ile masz dobry
monitor). No i ModeCom Fine - jedna z tańszych bud ModeComa, czyli dość
cienkie blachy i kiepski zasilacz (pewnie Feel, albo Essun, co na jedno
wychodzi). Jeśli ModeCom, to coś z HuntKey'em w środku.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!