Re: samoistny start kompa

Autor: szpunt (wojtekant_at_wytnijto.poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 10:25:26 MET

Użytkownik "Red Scorpion" napisał w wiadomości
> Witam,
> dzieje sie cos dziwnego - wieczorkiem zegnam sie z kompem :), wylaczam go,
> rano... patrze... a on chodzi.
> Co sie dzieje? Dodam ze w biosie mam powylaczane wszelkie WakeUp-y.

kumpel tez mial taki _trafiony_ zestaw, zmienilem mu zasilacz, bo na starym
wlaczal sie sam np. po wyciagnieciu i wlozeniu wtyczki, albo gdy byl
chwilowy zanik napiecia w sieci (pik)
zakladajac problem sprzetowy proponuje wyprobowanie zestawu z innym
zasilaczem
jaki masz mainboard?

--
z pozdrowieniami