Re: MSI K7T 266 Pro2-RU + Athlon 1700+ TBred

Autor: LeNiN (lenin26_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 10:34:53 MET

> Witam ,
> Czy procek z nowym rdzeniem Tbred ma szanse działać z płytą jak w temacie.
> Coś wyczytałem na forum że jest jakiś bios beta do tej płyty, który
pozwala
> zapadać nowe procesory. Czy ktoś to testował?
>
> Pozdrawiam
> LeNiN

A więc sam sobie odpowiem, może się przyda potomnym :)
Spędziłem kawałek nocy na szukaniu i znalazłem.
Na forum MSI jest wątek:
http://www.msi.com.tw/program/e_service/forum/viewthread.php?threadid=5723&b
oardid=16&sid=c67dacf243d63fd1102daedd528b691f&page=1

Mozna tam znaleść bios beta oraz opis modyfikacji płyty.
Modyfikacja polega na usunięciu/wylutowaniu kondensatora C37. Po tym zabiegu
mają śmigać wszystkie TBred'y do 2600+ FSB133.
Jak kupie odpowiedniego Athlona, zabiorę się do testów i poinformuje grupę o
rezultatach.

Pozdrawiam
LeNiN