Problem z portem gier

Autor: lm (lprezes_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 10:42:49 MET

Witam Grupowiczów

Chciałbym prosić o radę w następującym temacie. Do komputera mam podłączony
joy Logitecha - 3dExtreme. Zdarza się, że po jakimś czasie komputer
przestaje go "widzieć" (w panelu informacja, że joy bez podłączenia) i
konieczne jest restartowanie zestawu. Co ciekawe, nie pomaga tzw. miękki
reset, muszę wyłączyć i ponownie włączyć kompa. Tzw. gubienie połączenia nie
nastąpiło nigdy w trakcie bezpośredniego użytkowania joya, ma miejsce gdzieś
pomiędzy użytkowaniem poszczególnych programów lub po dłuższym wyświetlaniu
samego pulpitu Windows (komputer włączony, nikt na nim nie działa (mam
wyłączone funkcje oszczędzania energii). Wcześniej, przed zmianą płyty i
procesora wszystko działało bez zarzutu.
Posiadana konfiguracja:
Płyta MSI K7 Turbo z wbudowaną kartą dźwiękową (brak innej karty); Czasami,
ale nie wiem czy to jest jakaś zależność - prognozą tego, że komputer
stracił połączenie z joyem jest pojawienie się przerwań w pracy karty
dźwiękowej.
Procesor Athlon XP 1,6
Najnowsze sterowniki do płyty, joya, BIOS, VIA itd.
Joy podłączony do standardowego portu, ale to samo miało miejsce na złączu
USB.

pozdrawiam

Leszek