czy COMBO Ricoh 9120A może czytać DVD-RW

Autor: marcukr_at_op.pl
Data: Wed 19 Feb 2003 - 09:03:29 MET

Witam,
mam nagrywarke COMBO Ricoh 9120A która standardowo czyta tylko płyty
DVD-ROM. Mam u kolegi dostęp do nagrywarki DVD-R/RW, ale jak widać
w domu nie dam rady skorzystać z tych płyt. Czy w ogóle jest możliwe
zmuszenie mojego napędu do czytania płyt nagranych u kolegi przez
wymianę firmware'u? Czy Ktoś z Was miał podobny problem?
Jakoś na sieci nie dotarłem do interesujących mnie informacji.

Mariusz