Re: Tania grafika do gier

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 08:28:29 MET

Użytkownik "Żurek" <darzur_at_skasuj_to.box43.pl> napisał w >

a ja chwale swoje :) - kup cos na Kyro2 w tej cenie chyba znajdziesz.
Niestety klony maja gorsze 2D od Herculesa ale jego za tyle nie kupisz.
Gry, co prawda nie gram w ich wielka ilosc, chodza na XP1700 plynnie. MoH i
starsze bez problemow i plynniutko, UT2003 i U2 juz gorzej ale w 800x600 z
malymi szczegolami jeszcze jakos chodza.