ECS K7 SOM+

Autor: Fr_at_ncuz
Data: Wed 19 Feb 2003 - 08:02:28 MET

Hi
 Mam problem z płytką "ECS K7 SOM+" z wbudowanym Duronem 1,4 pod Win98v2. +
320 SDRAM. Otóż nie udaje mi się zainstalować karty grafiki. W biosie mam
ustawione 64MB na grafice, a w Windzie cały czas zgłasza mi się standardowa
karta grafiki VGA (max 16 kolorów, 640x480). Wgrywane sterowniki nie robią na
windzie żadnego wrażenia. Przy próbie aktualizacji sterowników wyświetla
komunikat "plik nie zawiera informacji o urządzeniu".
Pozdr Fr_at_ntz