Re: ECS dobre??????????

Autor: Danonwoj (wdaniunNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 00:33:41 MET

WITAM!

    Używam od pół roku (K7VTA3 PCB 2.x) i muszę powiedzieć, że czasem miewam
z nią problemy. Ostatnio dołożyłem RAM i płyta zwariowała..dopiero instalka
na nowo XP-eka oraz pogrzebanie w BIOS-ie pomogło. Ale przed tym wydarzeniem
raczej nie widziałem problemu. Doskwierającym minusem jest to, iż nie ma
prawie żadnych cacek do overclockingu :-( .
 Ale za tą cenę moim zdaniem lepszej nie znajdziesz.
pozdrawiam,
<WojtaS>