Re: Płyta, procesor i pamięć

Autor: ksmx (kosma_at_nospam.plusnet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 00:19:33 MET

Użytkownik "marciner" <marciner_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Pewnie problem był poruszany na grupieł adnych parę razy. Mam obecnie
> duronka 700_at_945 na płycie MSI K7TPro2 i 2x128 MB ramu no i około 1000 zł w
> kieszeni na modernizację. Co moglibyście zaproponować? Chodzi mi o płytę,
> procka i pamięć (model płyty please bo tyle tego jest). A tak w ogóle to
> może zaczekać? AMD podobno nie próżnuje i następca Athlona już w drodze.

Na razie zmien plyte cos na KT333 (MSI KT3 Ultra2) lub KT400 (MSI KT4V)
albo na SiS 745(Asus A7S333) (najszybszy do tej
pory chipset dla AMD). Proponuje generalnie cos ze stajni Asusa lub MSI. To
po
pierwsze. Sila rzeczy zmienisz pamiec na DDR'y. To da Ci wiecej niz zmiana
procka.
Potem, jak Ci starczy kasy mozesz sie zastanawiac na Athlonem

ksmx