Re: Zasilacze Codegen

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 23:03:01 MET

Użytkownik "Młody" <bez_spamu_prosze_ciapek79_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:b2u9pi$2pu$1_at_foka.acn.pl
> Witam,
Witam

> Co mozecie powiedziec o zasilaczach montowanych w obudowach
> codegen?
To ze w zaleznosci od dystrybutora albo sa w nich zasilacze
Codegena (z bieda ujda) albo produkowane na potrzeby jednego
z PL dystrybutorow zasilacze firmy L&C (tragiczne).

> Czy sypia się tak jak inny szajs z tanich obudów ? Mają niby
> 24mc gwarancji, ale jak ma mi sie przez zasilacz sypnąć cały
> sprzęt....
"Codegeny" sypia tak samo jak "srednia", L&C duzo czesciej.

> A moze polecicie coś innego z tanich obudów. ( Tylko nie
> proponujcie mi sprzętów typu Enlight czy CHIEFTEC, bo komp jest
> na zamówienie i mam ograniczony na to budżet)
Enlight.
Najtanszego (z oryginalnym zasilaczem Enlighta) mozna kupic za
cene nieznacznie przewyzszajaca 200 zl. Taniej szans na dobry
zasilacz nie masz...

--
Nie wykryto sygnaturki :D