drukarka OKI Okipage 14e - pytania...

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 22:45:41 MET

witam,

zastanawiam sie nad zakupem drukarki laserowej i przegladajac
archiwum grupy natrafilem na pochlebne opinie o modelu Okipage
14e. Mam pytanie odnosnie kosztow eksploatacji: ile kosztuje
toner do niej, ile stron mozna wydrukowac z jednego tonera, czy
sa tonery regenerowane, jesli tak, to po ile i jakich firm?

Jak jest z dodatkowa pamiecia do tej drukarki - czytalem, ze to
moduly SIMM, czy roznia sie one czyms od tych starych kosci
SIMM, czy sa to jakies specjalne kosci pamieci? (choc w zasadzie
to pytanie raczej teoretyczne...)

Chyba, ze ktos poleci mi inna drukarke o podobnych parametrach i
w podobnej cenie (ale nie wiecej, niz 1300 zl.)

Drukarka musi byc przede wszystkim szybka i oszczedna w
eksploatacji, bedzie sluzyla tylko i wylaczne do druku tekstow z
windowsa w duzych ilosciach (do innych rzeczy mam juz HP BIJ
2200, z ktorej jestem bardzo zadowolony)

pozdrowienia

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta.onet.pl |