Re: Wyjście cyfrowe (czy warto wykorzystać ...)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 21:08:52 MET

"gLiNa" <glina2_at_silesianet.pl> wrote in

> Jak sama nazwa wskazuje codec pelnie role konwersji
> analogowo-cyfrowej. Wyprowadzenie SPDIF jest bezposrednio z kontrolera
> dzwieku (prawdopodobnie nawet chodzi o chipset plyty). Jesli da sie
> tamtedy puscic sygnal AC3 to i audio bedzie ok.

jest tylko maly problem z tym spdifem - klient mnie uswiadomil ostatnio ze jest cos takiego jak SPDIF
komputerowy i muzyczny i roznia sie napieciami
muzyczny -5 +5 a komputerowy 0 5 Volta
Nie wiem czy to prawda, zapszeczy ktos albo potwierdzi ?

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P