Re: hibernacja nie działa

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 21:08:50 MET

"Marcin Wielocha" <marcin.wielocha_at_wp.com.pl> wrote in news:b2qp28$g48$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam p?ytk? opartą na chipie Via BX2000. W windowsie 2000/xp/me nie dzia?a
> hibernacja.
> Przy w?ączonym zaawansowanym oszcz?dzaniu energii, komputer niby sie
> hibernuje, ale nie wstaje z hibernacji.
> Pasek u do?u ekranu dochodzi do ko?ca i komputer si? zawiesza.
> Po wy?ączeniu Zaawansowaniego Zarządzania energią, hibernacja dzia?a,
> komputer w?ącza si? bez problemu, ale po wy?ączeniu si? komputera pojawia
> si? ekran z dawnych czasów:
> " Mo?esz teraz bezpiecznie...."
> Czy ktoś wie z czym to mo?e by? związane, jak to naprawi??

nie mam pojecia , ja mam odwrotnie za to :P
tz przy hibernacji komp wywala BSODa i sie wylacza, ale potem wstaje prawidlowo przywracajac sesje :))

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P