Re: spalona pamiec. HELP!

Autor: kyle (kyle666_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 20:13:32 MET

> a jakie jest prawdopodobieństwo, że kostka nie została włozona odwrotnie
> (tzn. niezgodnie z symetrią)? Ja tak spaliłem DIMMa 128 MB kiedy jeszcze
> kosztował 400 zł i wcale nie jest takie trudne włożyć go na odwrót - ten
> plastik jest bardzo miekki...

prawdopodobienstwo jest raczej niewielkie. mnie nigdy nie udala sie taka
"sztuka".
btw. pamiec jest jednostronna. po stronie na kturej sa kosci zweglil sie 85
styk. lekko przyciemniony jest rowniez 3 oraz czwarty po drugiej stronie.
mozna znalezc gdzies w necie schemat, ktory pokazywalby jakie sygnaly ida
tymi stykami?

pozdr.
kyle