Re: Spadek mocy Athlona po długim czasie działania

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 19:06:26 MET

> Direct Connect zostawia jakis proces w pamieci (mozna go zobaczyc w win
> nt/2000/xp) ktorego normalnie nie widac (win 9x/me). Zamula on bardzo
> system, bo wykorzystuje on prawie 100% mocy systemu. Jest to wina samego
> programu i nie ma to nic wspolnego z twoim sprzetem ...

Dokładnie mam to samo. Direct connect jest fatalnie napisany (chyba robiono
go na kolanie :)) ) strasznie zajmuje zasoby systemowe. szczegolnie gdy masz
zakolejkowane bardzo dzuo plikow w Queue. Nie zalezy to od konfiguracji. U
mnie Athlon 1700_at_2500+ i 1 GB RAM DDR 333 na macierzy dyskowej 4X Maxtor 60
GB i tak zapycha procesor non stop na 100 procent do tego zre strasznie duzo
pamieci ... zamula kompa. Gdyby nie oczywiste korzysci z tego programu dawno
bym go wyrzucił. DC++ jest pod tym wzgledem sporo lepsze niestety na
niektórych hubach rozdaja bany za jego uzytkowanie

Pozdrawiam