Re: no niestety (tualatin)

Autor: Tarki (mihtur_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 18:36:04 MET

> BTW: czy to opłacalna zabawa ten powerleap , rimmy do płyty itp. ???
---------

powerleap może nie, ale płyte i 128 mb rimmów dostałem od intela jako
wymiane za płyte na 820 i sdramy (te zwalone płyty), wiec wtedy bylem duzo
do przodu; po lekkiej modernizacji (512 rimm, gf4 4200) wyciagam lekko 7022
w 3dmark 2001 se, chcialem jeszcze zmodernizowac proca, ale chyba masz racje
z tym biosem i mikrokodem, cos mi sie obilo o uszy z tymi mikrokodami, ale
mam jeszcze pomysl: jesli ten mikrokod proca jest jakos zwiazany z jego
numerem seryjnym rozpozanawanym przez bios, to ja mam w biosie rozpozanwanie
numeru seryjnego proca na enabled, sprobuje go przelaczyc na disabled zeby
nie pobieral numeru procesora, moze to pomoze?