Obciążenie systemu - Nero

Autor: Boa (boa_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 18:18:25 MET

Witam!

Mam CDR LG 16x i Nero+WinXP. Zdarza się czasem tak, że jak nagrywam płytki,
to mogę robić dowolne inne rzeczy na kompie. Czasem jednak jest tak, i to
mnie strasznie wkurza, że przy nagrywaniu płytki (takie same ustawienia za
kazym razem) tak jest system obciążony (mieli dyskiem), że nie da się
praktycznie nic robić lub jest to mocno utrudnione. Zaznaczam - w obu
przypadkach ustawienia NERO są takie same (przynajmniej tak mi się wydaje).

Co może być przyczyną tego mielenia? Mieli nawet wtedy, gdy np. kopiuję
płytkę i zrobi wpierw obraz kopiowanej płyty na dysk - nagrywa i mieli,
mieli, mieli...

Z góry dzięki za wszelkie info.

Pozdrr.,
Boa.