Re: BIOS i startup screens, a długie uruchamianie

Autor: Warmaker (warmaker_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 18:04:56 MET

> Najprosciej: sciagnij wgraj stary bios i zobacz czy dziala, jesli bedzie
tak
> samo to znaczy ze to nie wina nowego bios'u i bedziemy szukac dalej... U
> mnie tak bylo jak mialem problemy z wykrywaniem HDD

Wgrałem 5 BIOSów po kolei od najstarszego... Nic... Może to jakies
ustawienia w Biosie??? Ja mam na płycie podwójny BIOS, może on tak
spowalnia? A co z tym ekranem??? Bo przez pół minuty ekran jest, komputer
nic nie robi, tylko pokazuje to logo..... Też nie za ciekawie....

Dzięki i pozdrawiam
Warmaker