Czy ktoś używa karty muzycznej opartej na układzie Yamaha 724 i ...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 17:14:42 MET

Czy ktoś używa karty muzycznej opartej na układzie Yamaha 724 PCI ?

Chodzi mi o wykorzystanie złącza cyfrowego (coaxilanego lub optycznego) do
transferu danych do zewnętrznego dekodera Dolby Digital 5.1 lub DTS.

Posiadam obecnie zintegrowaną na płycie głównej kartą muzyczną (a raczej
kodekiem AC'97) Realtek ALC-650 (6-kanałowy) i udało mi się wyprowadzić z
niej dźwięk cyfrowy do zewnętrznego amplitunera z dekoderami Dolby Digital i
DTS.

Mogę w ten sposób słuchać dźwięku ale niestety nie udało mi się wysłać
niezmodyfikowanego dźwięku Dolby Digital do amplitunera ... (jak wybieram w
programach PowerDVD 4 (najnowszy patch) lub WinDVD Platinium wyjście cyfrowe
to niestety mam ciszę (nie pomaga zmiana dźwięku z Source Direct na Wawe
Out).

Dlatego zastanawiam się czy nie kupić jakiejś nawet najprostszej karty
dźwiękowej (byle z wyjściem coaxialnym choć od biedy może być tez optyczne)
i w ten sposób poradzić sobie z transferem dźwięku ..

Liczę na Waszą pomoc ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///