Brak opcji DAO w standarcie ISO

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 17:31:21 MET

Witam
Posiadam nagrywarke Teac CD W540E. Podczas nagrywania w programie Nero płyty
w standarcie - CD-ROM (iso) w zakładce - Tryb zapisu, nie mam możliwości
zmiany trybu zapisu z Track-At-Once(TAO) na Disc -At-Once (DAO) Poprostu
pole wyboru nie jest aktywne a ustawione jest na stałe w TAO. W pozostałych
rodzajach kompilacji ( audio, kopia cd, mixed mode itd.. ) okno wyboru
zapisu jest uaktywnione i mam możliwość wybrania trybu zapisu. I stad moje
pytanie - czy to jest normalne czy coś jest nie tak. Z tego co wiem to TEAC
umożliwa zapis w DAO na 100 %. Poprostu chciałbym nagrywać z wykorzystaniem
overburningu. ( a na stronce cdrinfo - napisali że mozliwy jest tylko w
trybie DAO ) Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam ....