Re: Czy tuner tv "Proline"jest dobry?

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 17:04:30 MET

> Oczywiscie rypnalem sie chodzi mi o karte Prolink. Dlaczego
> bys jej nie kupowal cos zle z odbiorem?

Ja ja kupowalem jak jeszcze nie bylo WinXP,
wiec sila zeczy nie moglo byc dolaczonych sterownikow do XP.
Pod Win 9x karta sprawowala sie idealnie.
W koncu zainstalowalem XP, sciagnalem stery z internetu
i tu zaczely sie schody. Okazalo sie ze firma prolink nie wbudowala
w nowe sterowniki obslugi kamery internetowej ktora byla w pudelku
razem z karta, wiec kamerka lezy sobie odlogiem, w sterach do XP
nie ma obslugi teletextu, z ktorym nie bylo najmniejszych problemow
pod Win9x. Poza tym notorycznie wylacza sie soft do ogladania
telewizji przy duzym obciazeniu systemu (np kopiowaniu duzych plikow),
lub calkowicie zawiesza sie komp, tak ze zamarza obraz i pomaga tylko
restart. Nie probowalem jeszcze przeniesc karty w inny slot PCI aby
pracowala na oddzielnym przerwaniu bo nie mam nigdy na to czasu,
ale nawet jesli to pomoze to i tak nie moge uzywac kamery
internetowej ani teletextu. Po za tym moja karta nie ma Nicam :-(.
Aha, jeszcze stery pod WinXP nie pozwalaja na kompresje
zgrywanego obrazu, po prostu tam gdzie pod Win9x
byl przycisk w ustawieniach "Video Compression" teraz nie ma nic.
Pewnie mozna uzyc dodatkowego softu, ale jak dla mnie to
wszystko powinno dzialac o wlasnych silach.
Ale moze od tego czasu sie cos zmienilo w podejsciu firmy
Prolink, ja swoja karte kupowalem dosc dawno.
Pozdr,
Marcin Tworek