DOBRY I TANI wiatrak na karte graf?

Autor: PRL (prlalfa_at_tlen.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 16:26:23 MET

Witajcie!! ;)

Skoro grupa jest stricte o sprzecie PC wiec mam pytanie :

Gdzie moge kupic DOBRY i TANI wiatrak na karte grafiki? Co polecacie?
Nie mowie o wydatku powyzej 40 PLN bo to bez sensu chyba?

Testowalem juz 3 wiatraki: 2 od rasowych 486 (jeszcze maja w sprzedazy
hih) a jeden od karty graf. typowy standardowy. Wszystkie wysiadły po
niedługim czasie (1 tydzien) . Tzn. pracują ale głośno, burczą itepe.
Szkoda bo wszystko sobie wyciszyłem :/ a słychać tylko ten nędzny
wiatrak :(

Pozdrawiam
PRL