Re: S-video i dżwięk

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:47:50 MET

> ale jaki to bedzie dokladnie kabel,tzn euro>s-video a dźwiek?
> na to wyglada ze z euro bedzie wychodzil jeszcze oddzielnie
> dzwiek,ale z jaka koncowka?

Tez macie problemy, nie ma co.
Chyba widzisz jakimi wyjsciami dysponujesz w kompie
i jakimi wejsciami w TV ? Jesli tak to kup takie kable,
zeby to wszystko polaczyc.
U mnie np jest tak jeden kabel ma z obu stron po jednym
chinchu i nim leci obraz, drugi kabel ma od strony kompa
malego jacka, ktory wychodzi z line-out karty dzwiekowej
a z drugiej ma 2 chinche na 2 kanaly audio.
Podlaczam to do widea ktore ma 3 chinche (2 audio, 1 wideo),
a jesli podlaczam do TV, ktory ma tylko euro to podlaczam
jeszcze przejscowke, ktora ma z jednej strony 3 chinche
a z drugiej euro. Proste ? Nic cie nie obchodza zadne piny
w euro ani idde duperele.
Marcin Tworek

PS Odpisuj POD postem i tnij posty !!!