Re: GeForce2MX 200 i TVout

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:23:22 MET

<mdw_at_amiga.pl> wrote in message
> Dzieki za odpowiedz
>
> I z napisami nie bedzie problemow?

nie beda wyswietlane na tv i na monitorze niezaleznie ktory jest podstawowy

> "Detki" to mam rozumiec sterowniki? Srednio sie orientuje w
> pecetowo-windowsowych sprawach wiec sorry za lamerstwo:). Czyli jednak
> sterowniki? Bosz... to co oni tam nakombinowali, ze sie tak krzaczy?
Jezeli
> mialbym znalezc stare to o jakich wersjach mowimy? Sam sobie poszukam ale
nie
> wiem jaka wersja jest uznawana za "stara".

tak detonator nvidii afair to na ver 23.01 chyba bylo wyswietlane na raz na
obu ekranach
takie zreszta mam w domu bo nie chce mi sie zmieniac z kazdym razem tv na
ekran podstawowy
a do gf2 mx nic nowego w nowszych (40.xx itp )nie wymyslili

zaufaj rzadowi USA - Indianie juz mu zaufali